WEERBAAR IN DE WINKEL!

Alex Coppelmans:
“Feitelijk is praktijktraining de goedkoopste en belangrijkste beveiligingsmaatregel.”

WEERBAAR IN DE WINKEL!

Alex verzorgt een interactieve, veilige training die het mogelijk maakt voor medewerkers om op een verstandige/praktische wijze te leren reageren bij agressief gedrag door klanten. Dit op een zo zelfstandig mogelijke manier, waarbij de basisgedachte is: het behouden van het klantcontact.
Veel winkelmedewerkers hebben onprettige ervaringen opgedaan met soortgelijke trainingen maar dan met trainingsacteurs.
Wij gaan ook oefenen, maar niet met trainingsacteurs en altijd veilig voor alle deelnemers.
Alex komt het u graag uitleggen!

MEER WETEN OVER DEZE TRAINING?

Wilt u meer weten over deze training?
Laat onderstaand uw gegevens achter. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

WORKSHOPS & TRAININGEN

Effectief omgaan met Agressie

Op het werk worden deelnemers getraind in effectief te handelen bij ongewenst en grensoverschrijdend gedrag van klanten en bezoekers.

Opvang en Nazorg na Calamiteit

In de training maakt u kennis met een Opvangmodel dat ervoor garant staat dat u optimale collegiale opvang en nazorg kunt verlenen.

Workshop Spanningscontrole

Ik sta stil bij de primaire reacties Vluchten, Vechten en (be)Vriezen. Ik leg duidelijk uit wat er bij spanning, agressie en calamiteiten gebeurt in het lichaam.

Kijk eens naar jezelf op het scanplein?

Scanplein-medewerkers: Reflecteer op gedrag, lichaamstaal en communicatie om irritaties bij klanten te herkennen en te voorkomen.

Afhandelen van winkeldiefstal

Civiel of strafrechtelijk? Ik bied structuur en duidelijkheid met een afhandelingsbeleid, afgestemd in overleg met uw team.

Hoe om te gaan met een overval?

Door te oefenen met een ‘echte’ overvalsituatie leer je praktische vaardigheden om zo goed mogelijk met een overval om te kunnen gaan.

Kadertraining Aanhouden

U wordt tijdens deze training voorbereid op mogelijke reacties van winkeldieven. De rollenspelen lopen door tot en met het overdragen van de verdachte aan de politie.

Weerbaar in de winkel

Ik geef veilige, interactieve trainingen voor medewerkers om praktisch en zelfstandig te reageren op agressie.

Winkeldiefstalpreventietraining

Onterecht wordt deze training vaak gezien als een training alleen voor kassamedewerkers.

Selfpay (Scan & Go) Coaching

Prachtig idee om klanten zelf hun goederen te laten scannen en af te laten rekenen, maar wat is verdacht gedrag bij de Selfpay?
Hoe kan ik de doorstroom bevorderen?